My own stars! ****

 2013-03-26    22:08:54   av:kaatrinskoog
känslan av att inte ridit '' seriöst'' på en hel vecka och hästarna går som små änglar!
Så underbart! :)
 
Filly va hur mjuk i munnen som helst och sprang i form hela tiden! gud så fin hon är min lilla fina vita dröm! 
Daranka va mjuk ochh grymt pigg, så kul att hon aldrig får slut på energi... min knäppa lilla häst!
Corinne sprang så fint och mjukt i form hela tiden, mn fina llilla tös! 
 
Red lite lättare dressyr å alla idag ca 40-45min per häst,alla sprang as fint i form och flyttade as fint för skänkeln o.s.v! och ändå har jag inte ridit något, som sagt igår gick jag bara med Corinne och Daranak igår! Filly skrittade jag på i grimma och grimskaft! så jag är så imponerade av mina så älsklingar! :))
 



 Ella

Nej vad söt blogg och fina hästar du har!!! :D Helt kär

Svar: Ja dom är söta mina små heztar! :) Taack! :)
Katrin Skoog

 2013-03-26    22:25:42     URL: http://www.ellalucia.blogg.se
 Sara - Hold on be strong

Åh vad roligt det låter!!
Sv: tack så mycket vad glad jag blir :D
Kram <3

Svar: JA fett skoj! :)
Varsegooood! :)))

Kram <3
Katrin Skoog

 2013-03-26    22:31:13     URL: http://saraleasofia.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/