My life is like a big dream YOLO

 2013-03-27    21:03:15   av:kaatrinskoog
Har efetr många o och men äntligen kommit ner i sängen aldeles själv med min telefon! kvart i 9 på kvällen ligger jag med matkoma och död... kan det bli bättre? hahah ;)
Imorgon är sista dagen innan påsklov! fasen va jag länktar redan nu!! vill bara få lov så jag kan sova ut på morgonen! Redan på fredag händer det spännande saker! ^^ hoppas allt går, som det gör i mitt huvud! Sen på måndag är det Pay and jump! :) bra början på lovet! :)
 
 jag lär juh ha världens knäppate kompis...  hon ringer när jag rider *Corinne....
Jag sa ''Hej''
hon svarade '' Det spökar''
inte ens ett hej fick jag :P haha hon hade hört fotsteg i hennes hus och hon va själv hemma. Vad ska jag göra åt dä? Jaja jag fick henne ut ur huset i gympa shorts, trots att hon igentligen inte ens vågade gå någonstas.. jag fick inte heller lägga på förens hon hade låst dörren... HAHA knäppa vänner..
 
Pigga ponnysar har jag också! alla fick sig en lite lättare tur till brödfabriken Wasa ;)
Började men Corinne med sin underhals... pigg som ett litet piggsvin, hoppade runt och slängde med huvudet, men gick iform lite då och då! jag red inte så speciellt seriöst för håller fortfarande på att sätta igång dom lite. Red kanske bara i  35-50 min! så fin mitt lilla hjärta :D
Sen tog jag lilla Daranka som redan började att imponera i stallet där hon stod själv utan att vara stressad! gnäggade inte en ända gång och stod som en liten ängel! När jag red ut sprang hon som vanligt i form, MEN utan att försöka sticka på något sätt! lugn och fin va hon! :D
Till sist tig jag Filly skrittade fram med Emmy och Igor bort till andra avfarten, sen red jag själv bort till Wasa och kollade i skuggan, hon såg ut som en dröm häst med henne galopp(hon taxerar) och långa hovskägget! Pigg och frammåt men som valigt hur lätt som helst att stanna! Hom är att en liten dröm ponny! :D
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/