more days like this and i'm gonna die!

 2013-03-31    22:50:00   av:kaatrinskoog
En av tidernas längasta dagar? 
 
Usch! trodde aldrig denna dag skulle ta slut.. trött så jag skulle kunna dö! varmt som tusan har det varit! hela +6 grader, nästan så man skulle kunna tänka sig gå ut i bikini och lägga sig och sola :D  ♥♥ Solen har skinit hela dagen och jag elt och hållet älskar det ♥♥♥♥  Pricken över it är ju att mamma OCH mormor har bakat idag uuuhhh såå gött!
 
Blev dressyr för alla eftersom det är pay & jump imorgon! 
Filly hoppar 70cm och 80cm!
Corinne hoppar 90cm och 1m
Daranka hoppar 90cm och 1m 
Länk till starlista finns --> http://www5.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_559139/cf_87178/PayAndJump_r-tt.HTML
 
 

Iallafall började jag dagen med dressyr klockan halv 11 som jag skrev igår! dock försov sig Julia så jag fick rida själv. tur va vell dä, för det gick katastrof dåligt. i mitt huvud iallafall! Pigg som tusan och ville springa och titta på molen så fort hon kunde.. haha in pajjas! kollde varför hon inte reagerade nnär jag tog i bettet, kom fram till att bettet ''hängde'' i munnen så jag fick spänna åt det och då gick hon super fint? blev lite lätt fundersam, för jag tycer bettet sitter högt upp men Daranka tycker att det sitter bra för hon tuggade fradga och gick supeeer fint och hur lätt som hels att stanna. jaja ibland så blir man fundersam på dessa små djuren... 
Sen när Julia hade vaknat sa jag till henne att komma så red vi dressyr på Filly och Misty, Vet inte när Filly gick så är fint sist? gick so en liten ängel i form och sprang lungt och fint HERREGUD blev så nöjd med henne lite av dressyr finns kvar från när hon va liten knäpp fis! kan inte klaga på den fina tösen, nu ska hon hoppa fint imorgon också. TROR inte det ska vara några problem när det är soppas lågt!
Kusinerna kom och tittade när jag red, så fick bli av till mormor för en fika. o.s.v
Sen hem till sista ponnyn, tog henne barbacka med det tunnaste täcket (så jag inte skulle bli skitig) även hon gick i fform som en liten prinssesa, vad händer? hon som i onsdags inte ens ville sänka huvudet? jaja fick så behaglig galopp. synd att hon inte gick så fint när jag tävlade dressyr! de två senaste dressyrena har det stått på protokollet fört att det gick för sakta, sen andra gick det för fort.. ibland undrar jag hur dommaren tänkte för det va samma dommare, men två olika tävlingar! haha ja... jag är ialla fall nöjd med min prinssesa som vet var hon har sin hage när jag släpper henne på gården, sööööt!
 
Går bra på instagram nu också! 394 följare, behöver 400 för att vinna över Agne, haha känns lite lovande faktiskt!  Följ mig gärna så jag kan vinna över na, HA HA! ;)
hoppas ni har haft en bra påsk! :)
Hoppas på att alla klasser kommer bli filmade imorgon, dom kommer upp vart eftersom! :D
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/