let's try this again..

 2013-03-29    22:25:28   av:kaatrinskoog
De två senaste dagarna har uppdateringen varit kass! vaknade 04.56 igår med spräng huvudvärk.. somnade inte om heller och skola på dä,sen karlstad och shoppade bikini och ett par skor, sen vidre hem och rida Filly... mitt huvud hade dött innan jag ens va hemma så orkade inte skriva något inlägg igår..jaja.
 
Sa ju att det skulle hända en spännande sak idag! kommer bara säga att det gick lite över förväntan faktiskt! Grymt kul att se men mycket som behöver fin fixas! får se vart det bär av! Och nej jag ska inte köpa en ny ponny! 
 
Red ut med Julia på Corinne och det gick, ja lite sådär.. Misty va as pigg och Julia hade nog inte väntat sig dä.. haha red bort till Wasa och tillbaka så Misty slapp slå ihjäl sig på isen utan sina bak skor! Men lilla Corinne va så lugn och fin så på bort vägen... När vi skulle rida  hem hann  jag inte ens ta tag i tygeln innan hon ville löpa iväg.. typsikt lilla Corinne ;)
Daranka fick hoppa lite! hade en tunna och två dunkar staplade på varandra på sidorna så det såg ut som hon hade hinderstöd på sidorna. Och Julia va snäll som ställde upp ett räcke åt mig med 3 bbonnar och två hinderstöd. hoppade på räcket ett par gånger upp till 75cm innan jag hoppade tunnan som hon inte brydde sig om utan hoppade hur fint som helst... hade väntat mig ett jätte hopp eller att huvudet va hur långt ner som helst, men så blev det ju dock inte. sen hoppade jag på räcket lite upp till 1m. vill bara säga att jag tänkte på säkerheten idag.. Röda ''converse'' skor och ingen väst. Dock först gången jag hoppar utan förbygel eller martingal när jag har sadel på så är rätt nöjd med henne ändå! :)
 
UNDERBART! vill jag bara säga, påsklov hur underbart är inte det? åå vår känslor? låg i paddocken på dunkarnna och sola förut när några red Igor! kände bara hur värmen smög på  ansiktet! åååå så gött!
Pay'n Jump på måndag också, vall bara att det ska va måndag nuuu! ''_''  längtar sönder till att komma ut och tävla! 
 
Ser ut som en bomb har träffat min garderob.. alla kläder ligger på golvet känns det som så måste städa.. fasen va tråkigt, för bli imorgon, eller nästa dag, eller dagen efter dä, eller jaa när jag orkar. haha !
 
 
 
TÄVLAR MED MIN KOMPIS PÅ INSTAGRAM, MÅSTE FÅ 400 FÖLJARE INNAN HENNE! FÖLJ MIG ! @KATRINSKOOG
 
 MAja

Fin blogg!
Kram

Svar: Tack!karm :)
Katrin Skoog

 2013-04-05    10:00:57     URL: http://my-little-ponny.bloggplatsen.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/