HEM LJUVA HEM!

 2013-03-24    16:38:52   av:kaatrinskoog
Blir så FÖRBANNAD på mig själv att jag inte orkar ta tag i bloggandet...
 
En hel vecka i sälen tar hårt!

Söndag till torsdag va jag i Hundfjället med Mamma,Lollo & Matias,Axel,moa,lena & mats, Elvira,Lukas,daniel & Angelica. åkte i massa vind och kyla! Men tusan va jag har åkt och haft riktgigt KUL! Ramlat och skrattat som en liten 5 åring. Badat, åkt skidor, after ski, bar häng och massa mer har jag gjort! haft 5 grymt roliga agar med de!
 
Torsdag förmiddag kom Pappa och Anders upp, åkte lite med Anders ungefär till klockan va 4 sen in i den nya lägenheten packa in och massa avslutade den dagen med att bada. På kvällen kom älsta brodern Daniel och Mia-Maria. Maria hade inte åkt snowboard på 4 år så ja.. Jag åkte mest med Mia-Maria lite lungt sådär! Anders och Daniel körde så fort! lite kul att jag ramlade innan jag skulle på liften när jag åkte brevid Maria som gick med snowboarden.. HON GICK!! och jag ramlar.. hur illa kan det bli? ja,ja haft fett kul hela veckan men börjar änna i benen nu när jag sitter i bilen på väg hem! 
 
kommer sakna sälen som en lite gris! Rätt skönt att komma hem också till en skön säng!
 
 
 
 
 Emma - The one and only

sv: tack så jätte mycket fina du! Detsamma:)

Svar: Tack! :)
Katrin Skoog

 2013-03-24    18:56:23     URL: http://eemmafernhagen.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/