Ridningen & månad!

 2013-01-14    20:59:57   av:kaatrinskoog
Idag fick lilla Daranka stå.. Corinne skulle ha stått igentligen!
 
Filly red jag med Julia och red dressyr. Hoon gick iform nästan helatiden men jag släppte upp huvude i bland och gasade. Gick fin när hon väl gick ifrom. min lilla dressyr häst! :)
 
Corinne red jag med Felicia och Sanna till masten och tränade intervaller. hon va gör pigg i början så jag fick bromsa/stanna upp henne så ho fick lugna ner sig.   Höll på att rida igenom en bil och mötte en gubbe med hund som såg helt Chockad ut haha! ajaj hemvägen va hon verlkigen pigg på! ;)
 
Längtar så enormt mycket till första tävlingen! vill så gärna träna och tävla så det är sjukt!
 
skriver seeeen! :)
 
 
Saknar mitt lilla <3
 
BTW! idag har jag gjort armhävningsrna och sittupsen i exakt 1 månad! :) gått frå att göra 15 sittups och 10 armhävningar varje kväll till att göra 70 sittups och 65 armhävningar! varje kväll i en månad ! känner mig lite stolt faktiskt! :)
 
Körde krossfit på idrottten! fick träna lite där också! gööööööt! :)
 
 
 
 Sara Åkerlund

kul med pigga hästar!

Svar: Ja! älskar det! :)
Katrin Skoog

 2013-01-14    21:49:56     URL: http://stickorstay.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/