Feb. 28, 2013

 2013-02-28    21:46:00   av:kaatrinskoog
Haha ja inte direkt 100% på loggen nu så sjukt sliten hela dagarna! hostat mig till sömns i ett x antal dagar och det börjar på att bli lite jobbigt nu... har inte bloggat sen i söndas! nej får försöka dra igång detta nu! Tränad för Lotta Björé i måndas och det gick super även fast Corinne va gining och trött... fick massa ord som fortfarande snurrar runt i huvudet roliga ord kanke? jag vet inte hihi..Känns skönt att träningarena och allt bötjar på att komma igång! Datorn har bestämt sig för att jag inte ska kunna ha med bilder i texten.... i Tisdags va jag och Felicia i säfsen och åkte skidor. gick över förväntan eftersom det va andra gånfen Felicia åkte skidor! ^^ De fick sig nog ett bra skratt där uppe när Felicia ramlade när vi skulle stiga av sittliften.. gången efter soppade hon staven framför min skida så skidan fastnade under liften och lossnade så hon som körde lifen satt och skrattade... -.- Imorgon bär det av mot Bodaborg hah kommer bli katastrof jag kommer bryta alla ben jag har i kroppen.. spännande ^^ Skriver kanke något imorgon HDH!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/