Lång dag med en skadad tå.. hah

 2013-04-05    23:35:57   av:kaatrinskoog
Gosat ner mig i sängen med en cola, nybäddat, telefon och blogg.se såklart! vad hände med dagen? förmiddagen bara sprang iväg? hur hände det? jag som vaknade så tidigt? men jaja jag gick inte ur sängen fören typ halv 11, va så gött att bara ligga i sängen och gosa med datorn! sen käkade vi ju lunch på Little Dragon Thai med mormor och mamma, sen hem och smörja lite och sen en skritt promenix med Daranka, Julia, Corinne, Sanna och Felicia efter som dom hoppade igår Julia fick gå med Corinne för daranka går så himla fort så jag blir stöllig! hon har så långa ben så jag hinner inte med dom.. Sen blev det dreesyr på Filly, som gick fint men tyckte jag va ett helvete. avsluatde med massa galoppfattningar och avbrott så i slutet blev hon riktigt fin!
 
Tog in de små djuren ca 8 skönt med lite värme på kvällarna! Vill bara kalla på sommaren så alt ska gå så fort! sen fort som tusan in och kolla på Let's Dance håller så klart på Robban och Erik! han inte se allt för va tvungen att gå upp och städa... byta sängkläder och så vidare, inte kul! När jag hade varit på toan och borstat tänderna och skulle gå ut gick jag på någon planka med en spik på (mamma river bort tapeten) fick spiken mellan tårna så jag har as ont, lovar att spiken kom typ mellan 5-10mm in i mellan mina tåååår :'( började dyng blöda pågrund av dä.. 
 
tänkte ta kvällen nu och slänga på en film eller liknande!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/