Alla borde införskaffa!

 2013-04-07    09:57:19   av:kaatrinskoog
legat vaken i ca 2 timmar och ryggen är dett rent helvete!  Och ryggen  dödar mig så la mig precis med massage grejen och fan va ont det gör!min rygg lär ha dödat mig innan jag fyllt 20...nej men måste få igån blodcirkulationen sen går det bra, och den här hjälper mig grymt mycket! tycker alla borde köpa en sån! BRA SOM FAN OCH STARK! jag menaar 20kr på biltema? som hittat , right!  suverän liten pryl!
 
 
Håller på med dä där jäkl rummet och flyttar omkring, inte ett ställe blir det bra! just för till fället HATAR jag snetak, visst det är mysigt men jag kan ju inte ha nö hylla av något slag! hur jobbigt är inte dä?åå jag orkar inte. jag ska inte bli någon såndär inrednings grej för jag suger på det. Flyttat på allt utom garderoberna,spegeln och sängen! även alla små biler och rosetterna kex chokladen pokaler medaljer allt! 
Litet sneak peak på hur det ser ut, som ni ser har jag snetak, En luft madrass och vanlig madrass på golvet (innan jag va helt klar!)
 

Jag som ville mina dur skulle stå.... men alla utom Filly ska gå till Masten om julia kan rida Corinne jag ska höra med henne. Filly ska jag KANSKE hoppa lite på nu, funderar på att gå ut och rida henne redan nu! :) 
 
Charlotte Darankas förra ägare kankse kommer och tävlar här i Filipstad, och då har hon troligtvis sina 2 hästar här.skoj! ^^^undra va hexan säger då!
 
 
 Anonym

den är super bra och ditt rum ser inte så illa ut!
Fin den nya designen va! :)

Svar: jag älskar den ! :)Tack lovisa har gjort den, står i spelterna till höger! :)
Katrin Skoog

 2013-04-07    10:07:27
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/