tröttt

 2012-12-25    10:30:22   av:kaatrinskoog
Käkat frulle nu ska jag sätta på mig lite kläder och gå ut i stallet och fixa iordning grejerna där :) alla ska iallafall ridas idag :) Ska höre med Felicia om hon vill komma och hjälpa mig rida eftersom hennes har vila, så då kan hon hjälpa mig xD
 
 
Snöat igår kväll och inatt så pappa är ut och skottar..
Gris hund som väckte mig imorse! Hade stängt in henne i mitt rum- gjorde det igår för jag skulle kolla på film- så imorse promenerade hon runt o runt o runt på golvet så jag vacknade och fick gå upp och släppa ut henne -.-Gud va jobbig hon är ... men ändå mammas gossi <3
Nu är det bara 6 dagar kvar så får jag äta godis sen :D Så jag vet iaf vad jag ska införskaffa till den 31 dec ;)
 
 
Åter igen hoppas alla fick en asbra jul med mycket skratt och paket ! :D
Räknat ut att jag kan bli rik till göteborg :D  Funderar dock på att köpe en ny telefon (a
Om någon säljer en Iphone säg gärna till! Helst Olåst utan abonemang!
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/