spännande?

 2012-12-19    18:33:57   av:kaatrinskoog
Ja det är iallafall alltid lila roligt att longeera Daranka .. När jag skulle gå ner till Padocken hann jag intresse ens rätta till linan innan hon skenande runt mig.. så då gick jag upp till lilla runda Padocken, där hon inte alls gick först.. När jag väl smacka på började hon skena runt och sparka bakut osv.. när hon väl lugnat ner sig KASTA hon sen ner och rullade sig i snön?? rullade sig i 2 min.. hon seriöst galopperade och hoppa ner i snön??? sen upp och ett bockrus och tvär stopp.. sen blev hon rn liten ängel bara sådär och sprang runt mig som en liten hund... Fjäskade gjorde hon ögg :)







Filly och Corinne red jag och Julia ut på, svackan och tbx snöpuls i mitt<3

knäppa hästar ;)











Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/