Corinne

 2013-01-09    20:45:38   av:kaatrinskoog
Corinne: Korsning sek.C född -96 mkh. 132cm
 
Corinne köpte jag 11 januari 2010. Jag köpte henne som lite av en läromästare i de större klasserna! innan jag fick henne hade hon startat MSVB. Lärt mig otroligt mycket på de här åren med Corinne. Innan vi köpte henne va vi lite osäkra för först fick jag inte med sadeln och hon har sadeltvång! MEn nu vet jag att jag gjorde rätt!
 
Det va skönt att få börja MSVB med henne!
 
När jag fick Corinne började jag direkt att jobba med dressyren, hon ganska hög i huvudet! Jag gjorde en clear round innan jag startade henne första gången! jag hoppade bara 70 och 80 cm! :)Nollade bägge xD Sen gjorde jag min första start med en placering! efter det började jag starta några L:a ''2010'' och Nollade 2 så behövde en nolla till för att kunna starta MSVB. 2011 hade vi inget roligt år där Corinne bara va sur och grinig ville inte hoppa någonting! Fick ingen nolla i L:a ! MEn andra tävlingen 2012 satt sista nollan Till MSVB och vi va kvalade! Nu har jag vinster upp Till MSVB!! Även hon har vunnit KM:) startat 3 vunnit alla! inga dressyr rossetter på henne! ;) Många stil vinster har hon också! Nu tränas hon och ska tävla i Februari! :)
 
Corinne kommer stanna hos mig tills hon dör!
 
 
Har mass bilder på henne oxå!
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/