Torsdag

 2012-05-31    08:27:37   av:kaatrinskoog

idag ska jag träna för fredrik med Daranka :)
Corinne kagå ett Dressyr pass :)
Filly ter jag en sväng ut på :)
Mimii ska jag bara skritta ut på :)


Igår red jag dressyr/makarbete på Filly :)
Dressyr på Daranka:)
Ut på corinne :)
Markarbete med Mimii:)
Alla skötte sig bra :)

Idag är sista dagen i skolan denna vecka :)
jag ska ju tävla i morgon på Corinne :)


För se vilka som kommer :)

Var ska det alltid regna ? Någonting är ju fel !!!!!!!

Hatar regn!!specielt när det är på gräs i möra!! nun är säkert hela banan paj!! :@

 Liza

Ska oxå till Carlstad Riders trophy! Tävlar LB, dd? :) <3

 2012-05-31    16:34:43     URL: http://hastarochlivet.blogspot.se
 Julia

Lycka till! :)

 2012-05-31    21:25:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/