5 sporter jag har tränat!

 2013-03-30    09:34:39   av:kaatrinskoog
I mina år har jag hållt på med många olika sporter! Här har ni dom :
 
1. Ridningen, den började jag med när jag va liten och har fortsatt ända till nu, sat/skrittade på en häs första gången näär jag va 3månader! :)
 
2. Fotboll.. tränade när jag va liten(bäst i laget) haha fatta inte hur jag kunde vara det hatar ju fotboll u? slutade dock för jag tyckte det va tråkigt!
 
3. Gymnastik, jag tränade gymnastik i 5-6 år tror jag, lärde mig grymt mycket och tyckte det va as skoj! men slutade för det blev för mycket så jag orkade inte riktigt :/
 
4. Taekwondo, tränade i 3.5 år tror jag, tränade och tävlade! AS kul i början men sen blev det så många nya så fick göra samma sak varje träning så det blev tråkigt, när jag tog rött bälte slutade jag! :/
 
5. Innebany, även dä va fett skoj, roligaste jag va mä i inom innebandyn va nog skol SM som vi vann! (ja har ett SM guld) men slutade för jag hann inte med 3 ponnyer,skola och innebandyn så valde bort den!
 
 
Som här 5 sporterna har jag hållit på med och haft as kul i, men things change, the interest decreases, life goes on!
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/