Utvecklingen!

 2013-01-06    21:44:42   av:kaatrinskoog
 
Darankas utveckling 2012 va enastående!
 
Första tävlingen på henne va i Filipstad,där jag knappt kunde stanna henne! Blev bara kråk hopp osv!
rev sista i första klassen och i andra blev jag utesluten pga en ryttare i vägen och fick svänga på ett hinder som inte ens va med =utesluten!
 
.
 
Efter den tävlingen blev det massa Dressyr jobb och klättring. Hoppade inte på kanske 2 månader. Sen när jag fick kontroll på Dressyren började jag små hoppa stutss och enstaka hinder.
 
 
 
Efetr 1 månad gjorde jag en start i färjesta. Där visades träningens resultat. Fick ettner i första klassen och trea i andra.
 
 
 
Gjorde en start i karlstad även den med godkönt reultat! Nolla första rev ett i andra.
Sen Starade jag en tävling i Filipstad igen Där jag Debuterade L:B och L:A. 2a i L:bn och ett stopp i L:an.
 
 
 
Sen mot meetineget i Gagnef! Där all hela ponny gjorde succse! Första Vinsten och Första nollan till MSVB! Hon utstålade energi på banan och visade lugnet i stallarna! :)
 
 
efter Gagnef hade vi ett bakslag på två tävlinar!
För Säffle L:A L:A+5 Ute i första klassen och 8 fel i andra. Även i mariestad! ett ne i första klassen ute i andra.
Då fick hon vila lite från hoppningen och hoppade bara små hinder hemma!
 
Sista tävlingen i kumla gick jag ner i klasserna och hoppade en L:D och L:C. Hon nollade L:Dn och 2a i L:C ( Vann LCn med Corinne)
 
 
Darankas utvecklinga har varit strålande men även jobig för oss båda. MEN jag gav aldrig upp!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/