träning

 2013-01-10    13:03:59   av:kaatrinskoog
Sitter ppå non med Jessica och Lina och jobbar med kolatomens krestslopp! :)
 
Ikväll blir det Fredrik träning med Corinne! :) hoppas på strålande humör från henne! vill intte ha några sura miner! haha!  Filly och Daranka vet jag inte vad jag ska hitta på med!
 
Jag lovar att min tumme är paj! :( ont som fan hoppas på att den inte har något spricka eller något liknande! Stukad vet jag redan nu att det ä!!
 
 
 LinnJ

- tack så jättemycket ☻♥

Allt bra idag? :D

Hoppas du haft en bra dag! :)

Svar: Varsegood! :)
Ja, Hoppträning är juh det bästa som finns ! :)
Katrin Skoog

 2013-01-10    18:00:17     URL: http://linnj.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/