träning och reklam

 2013-01-10    21:57:22   av:kaatrinskoog
Alla reklamerpå bloggen, är de sanna?
 
 
som alla ser så när man går in på  olika bloggar kommer det upp '' IQ-test'' där man kan vinna presentkort upp till 20 000:- är det sant? eller är det något slags virus??
Hur funderat på att tävla eftersom jag är så nedrans smart! jag lär juh vinna allt dom finns! Skulle jag va med och tävla skulle ingen mer vilja va med, just för att jag, ja skulle vinna! xD HAHA! om jag har tur kanske jag svarar rätt på en eller två frågor! hhaah! om det är någon som har provat OCH vuniit något säg gärna tilll för då skulle jag nog prova! ;)  SÄG TILL VAD DET ÄR OM JAG SKA PROVA! xD
 
 Nu över till träningen!
Corinne gjorde en strålande träning med huvudet ner hela tiden! *HOST* med andra ord nästan hela tiden! :) Hoppade inga högre höjder eftersom det va första träningen sen vilan från hoppträningar! :)
 
Vi började hoppa på en långsida i trav över ett kryss till en oxer. Corinne gjorde alla där bra utom en när jag stoppade henne så det blev för tajt så hon rev.. tyckte jag räknade ut att sista hoppet på oxern va kanske 1m-1.05m. inte säker men något sådant iallafall :)
Sen körde vi Doglegen räcke till oxer, Började iinge bra för hon ville inte sänka huvudet så jag fick springa på en volt tills hon lugnade ner sig.. sen svängde jag på - i mellan skulle man göra en volt- på volten slappnade hon av och hoppade oxern bra :) efter det gick den övningen också bra slutade på 95cm kanske 1m? :)
Sen körde vi kombinationen som Corinne gjorde gö bra ifrån sig! över förväntan :O Den va nog inte högre än 70 kanske ;)
Blev bra till sist! :) banan blev kanon!
 
 
 
 Anonym

Roligt och interssant inlägg! :)

Svar: tack :)
Katrin Skoog

 2013-01-11    20:34:35
 Linnea

Prova inte! det funkar inte du vinner inget eller något ändå!! Kul att det gick bra på hopp träningen!


Svar: okey! bra då vet jag ! :) aa !
Katrin Skoog

 2013-01-11    20:39:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/