Sängen nu!

 2013-01-21    20:20:42   av:kaatrinskoog
Sitter redan nu i sängen! :O
Tror jag börjat på att vända tillbaks dygnet! fasen va skönt.
 
dag har jag bra ridit Daranka i hagen med Julia och Jasmin. Galopperade över de små finnarna som upphöjd markdom. pigg som fasen först men lugn som tusan till sist!
Jasmin red Filly ihagen med mig. hon fick ta några ''hopp'' hon också. min lilla envisa gris... hon fick henne över iallafall! :)
Sen lilla Corinne, Henrik tog med henne i handen när Jasmin skrittade ut på Sanna. hon skulle bara skrittas efter tränningen igår! ..
 
Va snabb idag så han in och laga lite käk och kolla på 112-på li ooch död! gött! Sen ut igen och in med ponnysarnna och hästarna! sen slänga sig i duschen och nu sitter jag här med datorn i högsta hugg!
Ska för söka lägga mig runt 9-11 varje kväll nu så jag orkar upp på morgonen! :D
Till skillnad från efter jullovet när jag gick och la mig KL 3 halv 4 och upp 7 -.-då va jag trött.. 
Sen somnade jag runt 1-2 och upp 7.. igår somnade jag 12! går framåt! :)
 
Nu slänger jag på en film innan jag somnar sittande! God natt!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/