Noorwolder Daranka

 2013-01-09    20:57:41   av:kaatrinskoog
Noorwolders Daranka: ''Daranka'' Welsh sek.C Född -05 mkh 136
 
Daranka köpte jag för lite över ett år sen! jag köpte henne som ett projeckt att jobba fram.. nog att fick jag jobba! innan jag fick henne hade hon bara gått några pay&jump i Holland.
 
När jag fick hem Daranka va ho galen och ville bara springa på hindrena... Jag började träna henne för fredrik och han hjälpte mig mycket!  När hon var som värst (efter första tävliingen) red jag bara dressyr på henne hoppade knappt någonting! efter ca 2 månader börjadejag hoppa på henne igen och då va hon hur lugn som hälst! jag gjorde en clear round innan jag startade andra tävlingen. Sen efter andra tvälingen började hon komma med tävlandet! Hennes första meeting va i gagnef där hon hoppade till sig en Vinst i sin tredje L:b och en 4 pacering i sin tredje L:a ( L:an va Nationell). Nu har Daranka placering upp till L:a ! Hon har strtat ett KM men blev 3a ( först utanför). om några år hoppas jag på att få upp Daranka till MSV nivå då hon inte har några problem för det!  Nu även hon som Corinne tränas och ska starta i Februari! :)
 
Daranka ska säljas när jag blir 18!
 
 
Har massabilder på henne också!! :)
 
 Lizette

Tack för kommentaren, hoppas du kikar in igen! :)

Vilken hoppkanon till ponny! :)

Svar: varsegod! klart jag ska kolla igen! :)
Ja nu ä hon det ! :)
Katrin Skoog

 2013-01-09    21:26:15     URL: http://epriil.blogg.se
 Annie :)

fina bilder :)

Svar: Tack! :)
Katrin Skoog

 2013-01-10    06:57:32     URL: http://ponnykarlekens.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/