Mimmi

 2013-01-09    20:16:57   av:kaatrinskoog
Mimmi: Shettis Född-88  Mkh 80cm
 
Jag lärde mig så otroligt mycket på MImmi! Hon va e envis liten en som älskade att göra som hon ville! ;)
 
Första gången jag satt på minna va jag ca 3 månader, satt på henne mer och mer! Jag började trava när jag va 2,5 3 år (fyller sent) galopperade första gången själv när jag va 4 !
 
Hon va en sjukt bra läromästare! ingen snack om saken!
 
Gjorde min första träningstävling på henne hos Katta! Där hoppade jag 30 och 40 nollade bägga! Jag tror jag va fem eller 6. Efter det började jag hoppa små Clear Rounder på henne. Hoppade som högst 50 tror jag :) Jag har aldrig strtat en riktig tävling på henne för hin blev för gammal när jag tvälade.. Hema kunde jag hoppa upp till 70 cm på en trippelbarr! Hoppa hade hon inga problem med! Drssyren va en anna historia! haah!! MEn en gång när jag va på ett ridläger så va det tävling sista dagen i dressyr, hoppningen gick inge bra!!! men jag blev 3a i dressyren! Mot slutet började jag mer av och på rida henne, köra henne och trickträna henne. Hon kunde stegra när jag satt på ryggen och när jag stod på marken! :)  Det  va min lilla stjärna det!
 
Men nu Springer hon runt på de gröna ängarna !
 
 
 
Har Massa mer bilder!
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/