KO FAN!

 2013-01-20    22:12:22   av:kaatrinskoog
Får man jaga  KO?
Har  en ni får sätta en kula i pannan påå!
 
Kon andvänder min statistik som bete?!? nej fyfan för kon..
 
Jag sa ju att träningen gick sådär..
Framridningen i trav va hon så stretig och vägrade sänka huvudet en ändå gång! gick och kollade på taket hela tiden.. Flyttade as fint men vägrade ÖKA? envis som fasen!   Hade med  travbommar på volt. hade även det i galoppen.
Sen över till galoppen..3-4 första stegen gick hon as fint men sen kollade hon på taket i galoppen.. travade med bakbenen och galopperade med fram.. när jag skänklade blev huvudet högre och högre, vägrade fatta förvänd galopp!
Hoppningen.. *hmn*  gick hon helt OK. Började på en stuts serie i kryss gick helt ok men seg son aldrig förr, fortsatte på bom 1 steg räcke 2 steg bom. Där va hon stark som tusan istället.. när det blev högre fick vi 1 bra hopp.
Sen hoppade vi en långsida med travbom räcke 4 galoppsprång till en oxer med en galoppbom innan. ville inte trava rakt och hoppa...hoppade upp sig när det blev högre.
Avslutade med en bana volt över galoppbommarna,stuts, räcke m.bom, galoppvolt med bommarna sen över till trav och avsluta med långsidan med oxernn. Gick bra tills oxern som hon ine ens hoppade.. tog om den hoppade hon ganska bra.
Sammanfattnig! envis storhoppende grinig lat Corinne..
 
Nu tar ja sängen efter mycket slit med pållar! :)
 
BTW drog ikapp SIT UPsen jag inte gjorde igår.. ficck göra 160 SIT UPS och 150 armhävningar..
 
Corinne <3
 
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/