jajajajaja ni

 2013-01-01    23:35:35   av:kaatrinskoog
 
Vill ni veta lite om mig?, Jag är en tjej ... nej skojade bara!
 
Skönt när träningen går lättare och lättare! :)
60 sittups inga problem!
55 armhävningar inga problem!
dax att öka igen!
målet är att göra 110 av varje! hela året hoppas ja! :)
orkade trycka i mig 5 Toffifee bra jobbat!
 
bra gjort av mig¨!!
 
 
Red ut med Felicia och Sanna- som vanligt- på Daranka, och på hemvägen blev sanna lite pigg och körde en egen galoppsträcka med Felicia ;) aja hon fick stopp på henne iaf ;)
 
Red ut LÄTTARE på Corinne med Julia och Misty:) Haha red barbacka och hoppade av när vi skulle hem för Julia trodde Misty skulle flyga över diket ;) men det gjorde han inte så när jag skulle hoppa upp höll jag på att ramla över och tog tag i Mistys röv och han sparkade en bakut och satte mig på plats på Corinnes rygg ;) När vi kom hem sa jag till Julia `` Bra Julia första ridturen du inte ramlade av!´´ och så hann jag inte vända mig om fören Misty blev rädd för Igor och hoppade åt sidan och Julia ramlade av... Hahahahah
 
Fjonki stod efetrsom det är is över hela sverige..
 
 
 Julia

Haha!

Svar: söt han är då!
Katrin Skoog

 2013-01-01    23:53:41
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/