inlägggg

 2013-01-31    22:02:41   av:kaatrinskoog
Skriver ett lite kort inlägg!
Kanske kommer ett åsiktsinlägg sen! får se!
Nu sitter jag i sängen..
 
idag har jag inte gjort så mycket.Stackars lilla Filly, blev ingen ridtur för henne. hon hade slagit ihjäl sig, blank is ute och hon har inga bakskor så hon hade troligtvis slagiit ihjäl sig :S synd om den lilla plutten så jag tog in henne och borsta rött all denna päls på henne. sö hon är den lilla busan <3 
 
Julia, jag och Felicia red ut på Corinne, Daranka och Sanna. red upp till galoppbackarna och klättrade. I galoppbacken va Daranka dyng stark och pigg så samlade henne rejält. men hon ville inte smla i vänster galoppen så jag fick bryta av massor med gånger.. piggelin hon.;)
 
 
Efter stallet va klart gick jag in och böt om och åt. skulle ut och gå med Lollo. Gick en timme kanske. Eftersom Cindy inte va så pigg på att följa med så.. ;)
 
Ska försöka sova nu.. night  peeps!
 
 Ebba och Celia

Just nu har vi frågestund på bloggen, gå gärna in och ställ några frågor. Det behöver inte vara det inlägget där vi skrev att det vt frågestund, det kan vara vilket inlägg som helst

Svar: Har redan gjort! :)
Katrin Skoog

 2013-02-01    06:24:46     URL: http://Ebbaochcelias.blogg.se
 Evelina

Hej

jag såg att du hade en ponny tillsalu och undrar om du skulle kunna maila mig på [email protected] lite om den, för jag söker en c eller d ponny just nu.

Svar: Hej, det är en b-ponny ! :)kram!
Katrin Skoog

 2013-02-01    10:14:38     URL: http://elindius.blogg.se
 Isabella

Hejsan fin blogg läs gärna min och lägg en kommentar:)

Svar: Tack det ska jag göra :)
Katrin Skoog

 2013-02-01    21:10:48     URL: http://lovehorse32.bloggo.nu
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/