Hästar!

 2013-01-07    22:31:32   av:kaatrinskoog
 
Hästarna jga har provridit innan jag fick de jag har nu! :)
 
Mimmi (min gamla shettis) Fick jag inte provrida mamma hade henne sen hon va 9 ! ;) <3
 
Innan Filly provred jag ingen betände oss direkt! som tur va ! <3
 
Sen när jag letade Cponny
provred jag först:
Minigårdens Timon Han va så underbar att rida! både ut och på banan, men han hade någon lite anmärkning på frambenet som gjorde oss lite osäkra! de sa att det inte skulle va något men vi ville vara säkra!
 
 
Sen provred jag Sassa tyckte inte om den ponyn så mycket! lite för seg för mig! gjorde det mesta själv, jag ville ha nåot att jobba med!
(ingen bild)
 
 
Efter hon provred jag Dancer. Gillade han dock stoppade han lite när jag provred.. och vi ville ha lite ev en läromästre! ( Nu har Cornelia han och han ä dyng fin! )
 
(ingen bild)
 
Efter Dancer Fick jag ett medelande på MSN av Rebecka som sa att hon ville att jag skulle köpa Corinne! Vi föll för Corinne redan när vi tittade på henne! liten men söt och kunde hoppa! stannade inte en äna gång! perfect läromästre!
 
Efetr ca 2 år ville jag ha ett projekt och då kollade vi på lite hästar här och där och hittade Daranka Hennes udda sharm va så underbar. pigg på hinder och tyckte det va kul! Föll för henne direckt! projekt va hon också!
 
 
De hästarna jag provred hade alla bra och dåliga sidor!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/