Filly

 2013-01-09    20:32:52   av:kaatrinskoog
Filly: Welsh ponny Sek.B Född-01 mkh 119cm
 
Filly köpte vi när hon va fem ( för sex år sen) När jag fick filly kunde jag bara rida shettis och inget annat!
När jag köpte Filly va hon dressyr häst, Efter ett halv år började jag hoppa på henne. 'Hon va duktig men envis!'  Jag började träna för hopp tränare me henne och startad små Clear rounde på henne! :)
 
Bra läromästare med många år på tävlings banan kvar! :)
 
Första '' riktiga'' tävlingen gjorde jagg i Filipstad där det inte gick nö bra! Hon skulle pront inte hoppa! men jag gav mig inte vi skulle minsann hoppa! Efter några år började jag tävla mer och mer och mer.  Hade med roestt från varje tväling i nästan 2 år!  Filly och jag reste i klasserna bägge två! Hemma har jag hoppat banor upp till 110 på! enstaka hiner på 115:) hon är löshoppad 125 ( mätte fel trodde det va 115)  Jag har en placering i L:a Dock inte startat så många L:aer. Men en hel del vinster upp till L:b ! :)  hon har vunnit KM 2 år ( startat 3 ggr) vann även KM i dressyr 2011!! Vunnit två Hopp Komben även 2a en gång! :) En 3 placering i Komben uppvärmnings klass i Dressyr!  Filly har vunnit 2 hubertusjakter, varit master 2 ggr och missat svansen en gång :)!  Nu Rids även Filly av och på!
 
 
Filly är Till salu!
 
 
Har en massa bildr på henne med över 600!
 
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/