2daY!

 2013-01-18    23:23:02   av:kaatrinskoog
 
Även om jag har en usel uppdatering är det över 50 unika läsare varje dag! massa nya komentarer också! ROLIGT!
 
Började dagen med skola.. Älskar fredagar! <3
 
Ridningen!
 
Filly red Jasmin en stund i hagen. hade varit lite pigg, söt ! ;)
 
Daranka red jag med Felicia och Sanna till vänstra galoppbacken. Små intervaller och lite klättring. såg massa rådjur! men vilken galopp hon hade. Kändes som att jag flög fram, ungefär som att rida storhäst! :)
 
Corinne longerade/promenerade jag med på gårdsplan, blev så mörkt. Borstade och myste med henne.! :)
 
Sen in fort som F#N för att kolla 112-på liv och död, haha en gammal gubbe som kastade en rullator efter poliserna Elin & Antonio! sa att Elin va ett luder och grejer?!? haha blev lite WTF !
Efter det gladatorerna och någon anan film om en gö stor krokodil.. hehe
Mamma kom hem med en sstor godispåse till mig <3 fast .....ja sen kom Anders och pappa så fick springa upp på rummet.. så nu ska jg köra IDOL ''maraton'' 2004 & 2005 ca 7 timmar film! Hörs imorgon !
Fick typ 1404p på WF mot jessica för sporrar.. haha
 
Rolig helg framför mig!
 
P.S imorgon kommer svaren upp så skynda att skriva frågor om du har något mer du vill veta!
 
 
 Ebba

Just nu har jag en frågestund på bloggen Kolla gärna in och ställ några frågor Det behöver inte vara just "frågestund" inlägget du kan ta vilket inlägg du vill att kommentera på Alla svar kommer på torsdag Förlåt om du inte tycker om sånna här kommentarer Kram❤

Svar: Okey! :)
Katrin Skoog

 2013-01-19    09:22:12     URL: http://Theebbab.blogg.se
 Saga

Fin blogg ;)

Svar: Tack! :)
Katrin Skoog

 2013-01-19    11:09:26     URL: http://Sasakaka.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/