hestarna

 2013-02-07    22:02:13   av:kaatrinskoog
igår va bloggenade uselt för jag orkade inte hehe.. ;) Men va iaf och slutmätte lilla Daranka som blev med alla konstiga nerräkningar osv slutade hon på 136cm. Haade det varit som förut hade hon varit 137.7 ungefär men de tog bort 7m.m då blev hon 137cm sen 1cm på  skorna och då slutade hon på 136cm min knsiga lilla ponny ;)  Hon fick stå igår för jag inte hann rida innan mätningen, också fick hon stå idag för jag hann intte rida idag heller för jag skulle träna för fredrik med Corinne..
 
 
Filly fick sig ett dressyr pass igår och idag fick hon stå för jag inte hann rida..
 
 
Corinne fick träna för fredrik idag hon hon hoppade galant men fick käka grus en gång :S stackars liten! orkar inte gå in på detaljer nu! hon hoppade iallafall gö fint! :)
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/