Feb. 11, 2013

 2013-02-11    21:37:00   av:kaatrinskoog
inåt dlrv det inget bloggade jag orkade inte¡ jag uppdaterar mer på IInstagram följ mig även där¡ @katrinskoog
har varit i stallet ridit, tolkat m.m  tog en promenix med Agne också! nu i sängen och sova HDH!
  Frida Olsson

fin blogg du har :)

Kolla gärna in min fälttävlansblogg :) <3

Min ponny är en d-ponny, sto, fälttävlansponny.
Jouline min ponny har gått höga klasser i fälttävlan och jag som ryttare har varit med i SM och DM inom fälttävlan och en massa cuper, trea i svelandcup riksfinal ja en massa sånt skojs. Men om du tycker att min blogg verkar intressant får ni gärna svänga in om någon gång och kommentera så blir jag super glad. Kommer att göra desamma!
Är öppen för länkbyten! <3

Ha en bra dag!

Svar: Okey klart jag kollar :)
Katrin Skoog

 2013-02-12    01:40:57     URL: http://friidaolsson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/