Pay & jump

 2013-04-04    23:11:02   av:kaatrinskoog
Jag är sjuuuukt trött men ska försöka skriva om pay & jumpen som va i måndags! har varit otroligt trött denna vecka även fast det har varit lov! 
 
Filly: 
70cm gick som jag hade tänkt mig altså 0 fel. Kul att hon är så fräschen även om hon inte varit ute något sen cm-hoppningen ilikstad i somras! pigg som en liten knäppis. Märks att detta är en av de sakerna hon gillar mest i hela världen, att få va ute i centrum och få hoppa! ♥
 
80cm aven den gick som tänkt 0 fel. Hur pigg som helst blev hon lite random?!? inne på banan ville hon bara springa och hoppa alla hinder som existerade på banan. Det känns att jag är aldeles för lång för henne! på grund av mig blev hon  och hoppa av lite överallt kändes det som, 2 hinder hoppade vi -enligt mig- av 2 meter ifrån, men vi hoppade kanske en meter ifrån. haha älskar henne! ♥
 
 
Daranka:
90cm gick nästan över förväntan 0fel. måste ha varit en av de vingligaste banorna jag har hoppat! över alla hinder kom vi, tror det va på femman när jag vände upp glömde jag driva så hon bröt av till trav och precis innan hindret 2-4 skritt steg! så jag skänklade som en stölle och hon hoppade typ stillastående och klarade det. hon är så gullig min lilla stjärna!
 
1m gick lite över förväntan den också men 4fel. Börjar med att riva ettan men allt va mitt fel! jag satte av henne aldeles för långt så hon blev för flak och rev frambommen.skönt att känna att det va mitt fel och inte att det va hon som slarvade! sen hoppade hon som en liten buse! kanon fint! ♥
 
Corinne:
 
90cm va en helt okej runda med 0fel. barjade med att hon va hur grinig som helst! fick driva som en stölle till första hindret för trodde hon skulle stanna redan på de, sen blev hon hur pigg som helst istället och sprang och kollade på det fina taket.. jaja hon hoppade ju iallafall!

 
1m den gick totalt över förväntan med 0fel. Lite små tjurig där i mellan åt men hoppade ändå ganska fint endå! hoppade alla hinder, dock satte jag av henne för långt ifrån typ på 3 hinder för det gick fort och jag inte hittade något mellan läge direkt! kan inte direkt säga att hon är något säkert kort iallafall haha !♥

 
tror inte det blev några filmer! iallafall inte på min telefon. rätt lyckat iallafall! 5 nollor av 6 rundor :) 
 
 
 

 
 
 
 felicia e

Tack så mycket <3
Jag tycker din blogg är jätte fin som den är!
Kram<3

Svar: Å tack va snäll du är ! :)
Katrin Skoog

 2013-04-05    09:34:34     URL: http://feliciaenderborg.blogg.se
 josefin och kristina

Tycker att din blogg är jätte fin som den är men kanske lite mer nytagnabilder på dina hästar och lite större bilder så blir bloggen perfekt.

Svar: Ska jag fixa vettu ! :))
Katrin Skoog

 2013-04-05    09:44:14     URL: http://www.ponnyskotarna.blogg.se
 julia

Jätte fin blogg! :)

Svar: Tack! :)
Katrin Skoog

 2013-04-05    09:44:23     URL: http://juliabrodin.weride.se
 Carolina - Beridare på Stall Assla

sv: Tack snälla :)

Svar: (Y
Katrin Skoog

 2013-04-05    10:18:05     URL: http://asslatjejerna.se
 Matilda

Sv. Haha tycker din blogg är jättefin :D

Svar: tack! :)
Katrin Skoog

 2013-04-05    10:32:02     URL: http://Pussmulen.blogg.se
 Alva

Hej jag vet inte riktigt vad mer man kan bättra på
Din blogg! Kram

Svar: heh va roligt att höra ! :))
Katrin Skoog

 2013-04-05    10:35:03     URL: http://lillaponny.blogg.se
 Jessica

Vilken bra tävlingsdag! 5 av 6 felfria rundor och en med 4 fel = inte illa pinkat :)

Svar: ja super dag, lugna och fina va dom också! :)
Katrin Skoog

 2013-04-06    23:44:19     URL: http://vinna.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/