Svar till Klara om stövlar :)

 2012-03-26    12:53:23   av:kaatrinskoog
Postat av: Klara

Hej :) jag ska köpa nya ridstövlar, vilka ridstövlar tycker du är snygga och sköna? Jag har ett par tretorn advance och vill inte ha samma igen, så vilka ridstövlar tycker du? :) vill gärna ha flera förslag :)

Väldigt bra blogg! :) <3




Svar: Hej Klara :) tack för att du gillar och läser min blogg :D

Jag tycker om dom här !



Bacaj Stövlarna som jag själv funderara på att köpa :)



Gillar även de här :)



Gillar även dom här ! dom är så sköna vill ha sånna :)



Tretorn falsterbo är också sköna och snygga :)




Tretorn Advance !   underbara vill ha :)



MINA FÖRSLAG :)
nu får vi se vad du vill ha :)



Kram Katrin <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/