Svar till frågestunden !

 2012-03-16    09:49:10   av:kaatrinskoog
Postat av: Linnea

Hur högt har du hoppat?
Hur högt är det högsta procenten du har fått på tävling?
Hur många gånger har du vunnit med Corinne?

Svar: Jag har hoppat 130 med corinne. 
         Jag vet inte har ju typ inte tävlat något i Dressyr :S
         Jag har vunnit Ca 20 ggr  nån mer .   vet inte riktigt :S


Postat av: Julia

Hur många rosetter har du??
Hur många gånger har du ramlat av?
När börja du rida?? :)

Svar: Jag vet inte Ca 250 typ :s
         Jag har ramlat av över 195 ggr sen sluta jag räkna ;)
         Vet inte satt på en häst första gången när jag va 8 månader eller nö  ;)

Postat av: Ebba

Vad ä dina mål med dina ponnisar år?

Svar: Corinne Kvlala MSV. Daranka gå en stadig L:c kansske starta L:b :)


Postat av: Ida

Vad heter alla hästarna i ditt stall?
Tycker du om muffins? jag kan baka och ta med så fikar vi på höladan eller något (A) :D
Tycker du om din skola?
Äre sant att du har damp? för det har jag hört asså.. :OO

Svar: Santino nordsvensk född 95. Noorwolders Daranka Welsh född 05. Mimmi New forest född 99. Corinne korsning född 96. Nicke vet inte ras ellern är han är född. Misty exmoor född 95. Igor shettis född 98 tror jag. Lucky luke halvblod tror jag född 94. Filly korsning född 01
         Muffins är gött ;) Gör så ;)
         Nja....
         Nej ;s Du är hoho ;)

Postat av: anonym

har du & fabian haft sex? :)

Svar: Nej ?


Postat av: Lina

Hur känns det att ha egna hästar?
Är det roligt att bli facerapead?! ;)
Vilken färg är din favvo färg?

Svar:   Det är roligt ;)
            NEEEEJJJ !
           Venneh Blå röd svart tror jag.


Postat av: Andrea

Hur går det med försäljningen av Filly ?
Vad är dina mål med Corinne i år?
Vad är målen med Daranka?

Svar: Det går bra :)
         Kvala MSV
         Gå en stadig L:c kanske hoppa en L:b :)


Postat av:

vad kostade filly när du köpte henne och vad kunde hon då?

Svar: 20 000 vet inte riktigt kommer inte ihåg kan fråga Tilda :)


Postat av: Fillan

Om du fick 1 miljon vad skulle du göra då?

Hur mycket tid lägger du ner på hästarna varje dag?

Vad är dina mål med hästarna, hur långt vill du nå?

Svar: Vet inte ;)
          Ja flera timmar !
          Corinne Msv Daranka L:b , vet inte rikigt :s


Postat av: http://jaquelinedelang.devote.se/

Vart är nästa tävling du ska på?

Ska du tävla i stensta i april?

Hur känns det att lägga ut filly, din liksom ponny du haft så länge?

Måst va snart! kram <3

Svar:  Vet inte Sunne tror jag.
           Tror det :)
           Inte roligt jag har ju haft henne så länge och haft kul osv :/
          JAAAAAAAAAAA!!! <3










Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/