Sorry för usel uppdatering!!!!

 2012-03-26    08:54:34   av:kaatrinskoog

VILL BARA SÄGA FÖRLÅT FÖR SÅ DÅLIG UPP DATERING !!!


Helgen har varit helt ok :)  

Fre :  Match förlora med 4-2 .....
Lör:  Red ponnys och va även me Jaqueline upp till övrestensta och kolla på när hon hoppa Eira. Sen söv hon hos mig :)
Sön:  Jaquelinee red Corinne ut med mignär jag red Filly ;)  Sen red jag med Ida på Daranka :)  Typ 5 red jag Anakin ut med Jaqueine och Andrea :D gick gö bra :)


Dagen består av !

Skola

Rida ponnys

Bygga hinder :) (om jag orkar...)

Ingen innebandy idag :/



Aja 


PÅ FREDAG ÄR DET FINAL I SKOL SM DÄR VI SÄMST FÅR BRONS :D  GUD VA KUL DET SKA BLI !!!  TAGGA BRUDAR VI TAR HEN DETTA :D <3


Rödd för at ponnysarna kommer att va PIGGA  :S











Fick bli lilla söta Corinne som fick stå för bilde :D  Datumet stämmer ej !!!



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/