Dagen !

 2012-03-08    09:05:57   av:kaatrinskoog

Dagen består av...

Skola -.-

Rida Daranka !

Fredrikträning m.Filly


Fredrikträning m.Corinne


Daranka skippar Fredrik i dag för jag
va och red henne i liksta förut :)
Hoppade små plutt skutt  (45cm)


Ikväll är natten före fredag ;)    Tjohoho







Min lilla pärla :D <3

 Lina

Skola är väl roligt, eller? ;-)

Hihih! :-)

 2012-03-08    09:12:47
 Klara

Hej :) jag ska köpa nya ridstövlar, vilka ridstövlar tycker du är snygga och sköna? Jag har ett par tretorn advance och vill inte ha samma igen, så vilka ridstövlar tycker du? :) vill gärna ha flera förslag :)



Väldigt bra blogg! :) <3

 2012-03-17    13:35:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/