Sorry!

 2012-02-20    09:00:07   av:kaatrinskoog

Förlåt har het glömt bloggen!

Tävlingen Gick bra som baraden :)

Darana : Rev sista i första klassen -,-  Andra klassen i
omhoppningen så gick ebba i vägen så jag  fick svänga  av och hoppa
närmaste hinder.. so inte va med;) Fast jag hade redn ett pet så aja!
Jag fick hoppa om om jag ville eftersom Ebba va i vägen
men jag strunta i det ;)
NÖJD eftersom det va första tävlingen för Daranka :D

Corinne : Tappade bort vägen i första klssen :s men kom 3a ;)
Andra klassen hoppade jag fort som bara den :DHAHA
Vann den klassen :) NÖJD med henne också ;)

NÖJD med mina ponnys <3





Denna dag består av skola och Rida ponnyerna seen ska jag
Träna innebandy :D

På fredag Ska jag och Ida ( www.Newforestponnys.Blogg.se  ) till 
Göteborg Horse show :D



NI FÅR HA DET :D










Lilla filly <3 

 Ida

Kommer bli så jädra kul!!<3

 2012-02-20    10:20:58     URL: http://newforestponnys.blogg.se/
 Ebba

Den där Ebba är allt väldigt klumpig hon :s

 2012-02-20    14:33:43     URL: http://shmack.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/