Snöar det ? :)

 2012-12-15    11:34:02   av:kaatrinskoog
Ledig hela  lördagen!! :O  wonderful ! :) Alla ponnysar vaccinerade, skönt att ha en ledig dag iaf :)
Kommer nog att bli uttråkad ganska snart! haha jag orkar nog inte sitta still hela dan..
 
Imöra bär det av mot Karlstad och shoppa med *Farmor :) Siktar på ett par byxor en tröj och uggs ! ;)
Får se vad jag får med mig hem.
 
Nu ska jag städa mitt STÖKIGA rum :S Lär aldrig komma ut där ifrån ;)
 
 
Fan den där jäkla träningen går ju sådär ;) Glömde göra det igår så måste gört idag 2 gånger -.-  Gött att röra på sig ;)
 
Snö storm är det banne mig ute ;) hah! Efter 10 min va spåren bort snöade när jag va ut i stallet och greja ! :O
 
Nu ska jag lyfta min röv och gå och städa ....
 
Hörs da hej!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/