Hej Katrin, hur är läget idag?

 2012-12-27    19:47:59   av:kaatrinskoog
Hästaar inne stallet fixat, bara och natta hästarna sen := Har städat hela rummet efetrsom Felicia ska sova här så kände jag att jag måste fixa det innan hon kommer :S
 
Imorgon bär det av till Karstad men Bror, Felicia och mamma kanske möter upp Daniel (äldre brodern) i Karlstad ögg :) Blir och handla kläder på H&M, eftersom jag fick presentkort där :) Nu är det bara 4 dagar kvar tills jag får äta godis <3
 
Daranka och Corinne fick stå idag min älsklingar <3
 
 
Sitter och lyssnar på musik helt 4ever alone, Felicia kommer om en timme kanske jag  vet inte ;)
 
Kollade på film igår efter pirates filmen :s så somna kanske 2 och vaknade 8 av att mamma pratade i telefon med pappa max en halv meter från min dörr som va öppen... Undra om pappa är döv så högt som mamma prata? -.-
 
Dog när jag såg hur det står på Facebook när man ska uppdatera en status o_O? '' Hej Katrin, hur är läget idag?'' haha !
 
 
Skriver snart :)
 
 
 
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/