Hmmm..

 2012-08-08    13:05:42   av:kaatrinskoog
Ska ju till ullared =) Suttit en massa och funderat över vad jag ska köpa? Vet inte någoto specielt jag behöver eller så men...
 
Idag har jag haft Filly lös i paddocken :) lika kul varje gång att se henne stölla sig runt ;) hah Corinne blir det ett Dressyr pass på =) Sen Lite senare ska jag till Fredrik i hammarö och träna :) Får bli lilla Daranka som får äran att åka dit och träna :)
 
Inte kul med OS När Rolf-Göran Bengtsson och Casall inte startar,

LONDON. Här kommer dagens tunga besked: Rolf-Göran Bengtssons häst är skadad och kan inte ställa upp i finalen.

Efter förmiddagens veterinärbesiktning blev det klart att gulddrömmarna krossats.

- Casall fick ett balltramp under laghoppningen i förrgår. Efter att ha känts fin både i går eftermiddag och vid ridningen i morse så har han nu börjat visa reaktion igen, skriver Rolf-Göran på Facebook. Inte kul!!

 

Som tur är så har vi ju dom andra svenska ekipagen :D

Henrik von Eckermann

Jens Fredricksson

 

Nu Håller Vi tummarna :D

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/