Nöjd med ponnys <3

 2012-04-05    08:56:27   av:kaatrinskoog
Sorry att jag intte blogga igår ! Darton lagga sönder !! -.-
I söndas
Red upp till masten med Daranka  :) Jaqueline hade Corinne Lovisa kom med Lennart ;)
Alla gick as bra :D
Filly red jag ut på :D
I måndags hoppade jag på filly gick gätte bra :)
Jag och ida skritta ut på Corinne och Daranka :)
I tisdags Hoppade jag på Daranka och det gick as bra jag och mamma blev as nöjda med henne :D
Corinne stod ;)
Filly red ja ut med ida och Evelina. Liiiiiiiite pigg ;) haha
I går  Red jag ur på filly ganska lugn :)
Corinne ed jag ett redigt Dressyr pas på :D haa
Daranka skritta jag ut och träna i skrottipps backen :)
Idag Corinne ska jag träna för fredrik med :)
Daranka rida ut :)
Filly Dressyr tror jag ;)



Härligt väder hoppas jag på :D <3









Daranka på träning i liksta <3



Filly vinst L:b



Corinne vinst L:a hagfors


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Bloggdesignen gjord av: www.lovisaandersson.blogg.se/